PowerNet FlexCare indtager 4.000 sengestuer i Region Midt

PowerNet er i fuld gang med at implementere FlexCare TV løsning på de 4.000 sengestuer i Region Midtjylland, Skejby (DNU – Det Nye Universitetshospital i Aarhus) er i fuld gang og  det vare ikke længe, så startes der op på Herning (DNV-Gødstrup, Det Nye Hospital i Vest).

Powernet FlexCare TV i samarbejde med ATEA

FlexCare TV løsning er bl.a. den udbuds løsning PowerNet vandt i samarbejde med Atea tilbage i 2016.
Flere hospitaler fra region midt har henvendt sig og fået deres første test bokse tilsendt

Næsten halvdelen af landets apoteker benytter vores telefonsystemer
Foruden telefonsystemet, samles hovedapoteket og udsalgssteder i en samlet løsning,...
IPTV platform til 200.000 hustande i samarbejde med Canal Digital og Viasat
PowerNet har udviklet Canal Digitals nye TV Playmaker løsning, til...
FlexCare TV løsning nu også i tablet format til Region Syd
Region Syd var de første der valgte FlexCare TV løsning...
PowerNet er autoriseret Mitel salgs- og service partner
Dermed kan PowerNet tilbyde telefoniløsninger, fra verdens største og stærkeste...
Vi har skræddersyet en IP-telefonicentral specielt udviklet til lægeklinikker
Vores mangeårige erfaringer i etablering af IP-telefonianlæg til bl.a. læge...
PowerNet FlexCare-løsning giver øget tid til omsorgspleje
Beboere, plejehjem og kommune drager alle fordel af vores fremtidssikrede...

Kontakt Powernet

Xtra Communicator Mobil-app.

Automatisering
Med automatisering kan du ændre status, melde dig ind og ud af køer, samt sætte variabler når du ankommer til en lokation eller når du forlader den.

Status
Med Status vil du kunne ændre din status mellem ”ledig”, ”optaget”, ”Ude af huset”, ”Fri” samt ”Ferie”, samt angive periode f.eks. ved ferie. Denne status præsenteres på alle kollegaers Communicator Mobil App, samt på Dashboard

Kø funktioner
Her kan du hurtigt melde dig ind og ud af køer samtidig med du får du et overblik over, hvem der er meldt ind og om der er kunder i kø. Endvidere kan du hurtigt melde dig ind i en kø og afhjælpe kollegaer.

Nummer præsentation
Med nummerpræsentation kan du selv angive nummer der skal præsenteres ved udgående kald, f.eks. dit direkte nummer i virksomheden præsenteres mellem 8-16 på hverdage, og mellem 16-8 præsenteres f.eks. privat mobilnummer (hvis mobilnummer er integreret i Xtra løsningen)

Kollegaer/favoritter
Kollegaer som du ofte ringer til, kan lægges under favoritter på forsiden.

Telefonsvarer
Med telefonsvaren i mobil appen, er det muligt at aflytte sine beskeder på normalvis, modtag lydfil på mail med indtalte besked, få indtalte telefonsvarebesked præsenteret som tekst.

Opkaldslister
Se historik på indgående/udgående samtaler

Forbrug
Følg dit månedlige samtale- og dataforbrug

Viderestilling
Med aktivering af viderestilling, viderestilles alle dine kald til det angivne telefonnummer.

Optag samtale
Med knappen ”optag samtale”, er det muligt at aktivere optagelse af igangværende telefonsamtale.

Forstyr ikke
Forstyr ikke knappen kan aktiveres, og dine kald vil blive viderestillet til din telefonsvarer, så ikke du bliver forstyrret.

Support
Med Support knappen er vi ikke længere væk end et kald.

Indstillinger
I indstillinger er det muligt at tilpasse udseende, Banke på, adgangskode samt automatisering.

Ring op
Ring kollega op direkte via App.

Træk
Træk kollegas kald.

Omstil
Omstil dit aktive kald til kollega.

Overtag
Overtag aktiv samtale med kollega.

Xtra Telefoni.
Mange funktioner.

Call Back