Telefoni handler ikke kun om samtaler
– det handler om sammenhæng.
PowerNet tilbyder mobilabonnementer, der kan benyttes på Telenor eller TDC´s mobilnet.
Abonnementerne er designet til at imødekomme den enkelte virksomhed og deres medarbejderes behov, både tale og data, nationalt og internationalt.
Telefoni er en livsnerve i virksomheden. Jeres kunder skal altid kunne få fat i jer på telefonen. Og kunderne skal altid føle sig taget i hånden, når de ringer – uanset om de møder en automatisk velkomsthilsen, står i en mobil-kø eller får et levende menneske i røret.
I dag skal jeres telefoner kunne alt – og telefoni hænger ofte tæt sammen med virksomhedens øvrige IT. Det kan gøre beslutningen om erhvervsabonnement til telefoni svær. Det er derfor vi har overblik, fleksibilitet og brugervenlighed i fokus.
Sammen med jer afdækker vi præcis, hvad I har brug for. Sammen med jer finder vi den skræddersyede løsning. Sammen med os får I erhvervstelefoni i øjenhøjde med dem, der skal bruge systemerne og telefonerne.
Skal du finde jeres nye teleselskab? Så ring og få en uforpligtende snak med en af vores konsulenter på 70 22 32 35 eller skriv på info@powernet.dk.


PowerNet Connect
Én licens – alt samlet ét sted
Når du har en brugerlicens, har du alt, du skal bruge for at kunne ringe og tage imod opkald:
Det hele er samlet i én licens per medarbejder.
Brug dem, I har brug for – og kun dem
I har adgang til alle funktionerne – men vælger selv, hvad der passer til jeres hverdag.
Det kan blandt andet være:
Det hele er nemt at tilpasse – og tilgængeligt fra både mobil, computer og bordtelefon.
Systemer
Telefoni, der er koblet på forretningen
Vores erhvervstelefoni kan integreres med jeres andre systemer – fx ERP-, CRM- og supportsystemer.
Det betyder, at telefoni ikke bare er en service – men et aktiv, der bidrager til både driftsoptimering og forretningsudvikling.
Mobil
Vil I have mobiler med i løsningen?
Hvis jeres medarbejdere skal bruge deres mobiltelefon som en del af PowerNets telefoniløsning, skal deres numre flyttes til et mobilabonnement hos PowerNet.
Så får de fuld integration – og kan bruge Communicator-appen direkte fra mobilen.
Service og support – når I har brug for det
Med i løsningen følger selvfølgelig adgang til vores supportteam, som sidder klar til at hjælpe jer:
Vi starter fejlafhjælpning inden for maks. 3 timer – og som regel hurtigere.
Ændringsønsker løser vi inden for 3 hverdage.
Fleksibel telefoni – uden binding
Med PowerNet Connect får I en moderne, cloud-baseret løsning, der virker via internettet eller direkte på medarbejdernes mobiltelefoner.
Den er hurtig at sætte op, nem at skalere – og I betaler kun for de brugere, I har.
Hos PowerNet tror vi på langsigtede kunderelationer baseret på tillid og tilfredshed. Derfor har vi ingen lange bindingsperioder. Hvis løsningen mod forventning ikke indfrier jeres behov, skal I naturligvis frit kunne vælge en anden leverandør.
PowerNet Connect
Vælg mellem følgende abonnementer:
EU SUPER MAX
EU MAX
EU+
Vælg mellem følgende abonnementer:
DK
DK LILLE
Link til oversigt Læs mere
PowerNet Connect
Bordtelefoner med fuld tryghed
Køber I bordtelefoner gennem PowerNet, får I typegodkendte modeller, der passer perfekt til løsningen – og som vi yder fuld service og support på, hvis der skulle opstå problemer.
Headsets der spiller med
Køber I headsets gennem PowerNet, sikrer vi, at de passer til jeres behov – både i lydkvalitet og i samspil med jeres løsning på computer, mobil og bordtelefon.
Fax – direkte i din mail
Med Fax2Mail fra PowerNet kan du sende og modtage fax via din almindelige mail. Nemt, hurtigt – og uden faxmaskine.
PowerNet Communicator samlet telefoni, overblik og samarbejde i én løsning, der styrker jeres drift og giver plads til udvikling. Det er en fremtidssikret Business Communications Platform – klar til at spille sammen med de systemer og arbejdsgange, I bygger jeres hverdag på.
Her har du mulighed for at finde et udvalg af PowerNet Communicators vigtigste funktioner – udvalgt for at give jer et klart billede af mulighederne.
Se kolleger, køer og opkald i én samlet visning.
Fordel for jer: I får færre forstyrrelser og hurtigere svar – både internt og eksternt.
Telefonen tilpasser sig jeres hverdag – ikke omvendt.
Fordel for jer: Telefoni, der understøtter fleksibilitet uden at gå på kompromis med overblik.
Skab tryghed og tillid i hvert opkald.
Fordel for jer: I viser overskud og professionalisme – og sparer tid i en travl hverdag.
Telefonien skal bare virke – også når det uventede sker.
Fordel for jer: Stabil drift og færre forstyrrelser – I kan koncentrere jer om kerneopgaverne.
Telefonien, der spiller sammen med jeres øvrige systemer.
Fordel for jer: Ét samlet system, der kan vokse med jeres behov – og tale sammen med resten af jeres digitale værktøjskasse.
Vi har fyldt Connect med alle de funktioner,
du har brug for.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Communicator på mobilen
Tag virksomhedens telefoni med dig – uanset hvor du arbejder fra
Communicator på PC
Communicator til PC er det primære værktøj, når du arbejder på kontoret.
Det er her du har det fulde overblik, men du er ikke bundet til skrivebordet. Connect løsningen kan integreres med din mobil, så du kan håndtere opkald og omstillinger, uanset om du sidder ved computeren, står på lageret eller arbejder hjemmefra.
Et udpluk af Connects mange muligheder:
Med Connects selvbetjening får du det fulde overblik. Har du brug for at tilpasse din løsning, så gøres det nemt i den enkle og overskuelige brugerflade.
Vi har knap 20 års erfaring med at levere branchespecifikke fastnet- og mobilabonnementer til erhverv. Vi gør det for store såvel som for små virksomheder. Vi gør det for professionelle telefoni-indkøbere og vi gør det for kunder, der endnu ikke er fortrolige med begreber som PBX-løsning, IP-telefoni og softphone. Vi guider alle trygt igennem med at vurdere mulighederne og finde den rigtige løsning.
Vi har mere end 1000 kunder fordelt på mange forskellige brancher, og vi har en særlig stærk profil indenfor sundhed, rådgivning og produktion. Ring og få en uforpligtende snak med en af vores konsulenter på 70 22 32 35 eller skriv på info@powernet.dk.
Læger, tandlæger, dyrlæger, fysio- og ergoterapeuter har klinikker med helt særlige krav til erhvervstelefoni. I har patienter og klienter, der søger afklaring og nærvær – også mens de venter i telefonen. I kan have behov for GDPR-sikrede journalopslag med CPR-logging, når I er på telefonen. Og mange af jer kan slet ikke selv tage telefonen, mens I arbejder.
PowerNet Connect er udviklet til de særlige behov i klinikkerne. Både når det kommer til omsorg for kunderne, til overblik over medarbejderne, til integration med branchens øvrige IT-systemer – og selvfølgelig med de højeste standarder i forhold til IT-sikkerhed.
Vi samarbejder med vores kunder om at levere skræddersyede løsninger til deres specifikke kundekreds, matchet op mod medarbejdernes behov for erhvervstelefoni. For nogle er det blot basistelefoni som fx kø-funktion, trækning af kald og viderestilling. For andre er det også omstillingsbordet Communicator Dashboard og Communicator Mobil-app, med mulighed for integration op mod patientsystemer, CPR-logger, datavalidering og tids- & kalenderstyring.
Advokater, revisorer og andre videnstunge rådgivningsvirksomheder er fuldkommen afhængige af driftssikker erhvervstelefoni. Man må absolut ikke gå på kompromis med datasikkerheden i en meget travl hverdag med mange møder og begrænset mulighed for at svare spontane opkald.
Vi ved fra vores kunder, at telefonen er rådgiverens vigtigste livsnerve til kolleger og klienter. Vi ved også, at tid og tilgængelighed er nøgleord i jeres hverdag. Derfor har I brug for erhvervstelefoni, der kan lette opgaverne. Også ved at integrere kontorets øvrige IT op mod jeres telefoner. Der skal altid være sikker adgang til alt – også ude hos klienterne, inde i domhuset og hvor man ellers befinder sig.
Det stiller også særlige krav til telefoni, når løsningen skal kunne give GDPR-compliant adgang til at håndtere store mængder data, sagsakter og dokumenter, uanset hvor man befinder sig geografisk.
PowerNet har haft særlig fokus på rådgivningsvirksomheder, da vi skabte Connect. Funktionaliteterne i omstillingsbordet Communicator Dashboard og Mobilapp giver mulighed for at integrere op mod den brancherelaterede IT. Og når jeres IT udvikler sig, integrerer vi det op mod Connect, så det hele arbejder sammen.
Både store og små produktionsvirksomheder skal ofte kunne overskue flere lokationer og medarbejdere med vidt forskellige behov og fysiske placeringer. Vi er eksperter i at skræddersy telefoniløsninger til forskellige typer medarbejdere – fra administration over produktion til salg.
Vores digitale omstillingsbord Communicator Dashboard giver fuld synlighed for, hvem der er tilgængelige, hvem der sidder i møde og hvem der er på farten. Og hvor der skal spærres for indgående opkald.
Communicator Dashbordet i kombination med Communicator Mobil-App frigør telefonien fra den fysiske forankring i fx en reception. Medarbejdere med telefonvagt kan sidde hvor som helst – på kontoret, hjemme i privaten, være ude at løbe et ærinde, eller på den anden side af kloden, og stadig passe telefonerne og holde styr på køerne med fuldt overblik over kollegernes kalendere og telefonstatus.
Automatisering
Med automatisering kan du ændre status, melde dig ind og ud af køer, samt sætte variabler når du ankommer til en lokation eller når du forlader den.
Status
Med Status vil du kunne ændre din status mellem ”ledig”, ”optaget”, ”Ude af huset”, ”Fri” samt ”Ferie”, samt angive periode f.eks. ved ferie. Denne status præsenteres på alle kollegaers Communicator Mobil App, samt på Dashboard
Kø funktioner
Her kan du hurtigt melde dig ind og ud af køer samtidig med du får du et overblik over, hvem der er meldt ind og om der er kunder i kø. Endvidere kan du hurtigt melde dig ind i en kø og afhjælpe kollegaer.
Nummer præsentation
Med nummerpræsentation kan du selv angive nummer der skal præsenteres ved udgående kald, f.eks. dit direkte nummer i virksomheden præsenteres mellem 8-16 på hverdage, og mellem 16-8 præsenteres f.eks. privat mobilnummer (hvis mobilnummer er integreret i Xtra løsningen)
Kollegaer/favoritter
Kollegaer som du ofte ringer til, kan lægges under favoritter på forsiden.
Telefonsvarer
Med telefonsvaren i mobil appen, er det muligt at aflytte sine beskeder på normalvis, modtag lydfil på mail med indtalte besked, få indtalte telefonsvarebesked præsenteret som tekst.
Opkaldslister
Se historik på indgående/udgående samtaler
Forbrug
Følg dit månedlige samtale- og dataforbrug
Viderestilling
Med aktivering af viderestilling, viderestilles alle dine kald til det angivne telefonnummer.
Optag samtale
Med knappen ”optag samtale”, er det muligt at aktivere optagelse af igangværende telefonsamtale.
Forstyr ikke
Forstyr ikke knappen kan aktiveres, og dine kald vil blive viderestillet til din telefonsvarer, så ikke du bliver forstyrret.
Support
Med Support knappen er vi ikke længere væk end et kald.
Indstillinger
I indstillinger er det muligt at tilpasse udseende, Banke på, adgangskode samt automatisering.
Ring op
Ring kollega op direkte via App.
Træk
Træk kollegas kald.
Omstil
Omstil dit aktive kald til kollega.
Overtag
Overtag aktiv samtale med kollega.