Har du brug
for hjælp?

Ring nu på
7022 3235

Support og teknisk service

Powernets døgnbemandede support hjælper med alt fra hardwarefejl på servere, pc’er og printere til diagnosticering og teknisk support på komplekse systemer

Det får du hos Powernet

Dansk support
Kort responstid
Døgnbemanding – året rundt
Skræddersyet pakkeløsning
Service Level Agreement

Det får du hos Powernet

Dansk support
Kort responstid
Døgnbemanding – året rundt
Skræddersyet pakkeløsning
Service Level Agreement

Support som er til at forstå

Hos Powernet lever og ånder vi for IT-teknologi. Men vi ved også, at det gør vores kunder ikke! Så når du ringer til Powernet, får du et menneske i røret og når du beder om hjælp, får du det i et sprog, der er til at forstå.

Altid til rådighed

Problemer opstår sjældent på de mest belejlige tidspunkter og når noget går galt, kan du ofte have brug for hjælp med det samme. Derfor står Powernets supportteam til rådighed døgnet rundt, året rundt.

Relevant kompetence

Powernets supportmedarbejdere er ikke kun veluddannede og servicemindede; vi sikrer vores høje faglige niveau med kontinuerlig efteruddannelse og opdatering af certificeringer fra alle relevante producenter. Det er din garanti for, at du altid får den bedst tænkelige hjælp.

Enkel support eller
skræddersyet pakkeløsning?

Med Powernet som samarbejdspartner kan du benytte dig af enkeltstående service- og supportydelser eller vi kan sammensætte en pakkeløsning, der sikrer din virksomhed stabil IT-drift når som helst og hvor som helst. Derudover tilbyder vi ad hoc services såsom hjælp ved spidsbelastning, opgraderinger eller systemændringer.

Kontakt Powernet og lad os finde ud af, hvordan vi kan hjælpe

Service Level Agreement

Powernet tilbyder naturligvis en fordelagtig Service Level Agreement (SLA) på al den hardware, vi leverer. Vores service- og supportaftaler tager udgangspunkt i den enkelte virksomhed og skaleres efter behov: Fra ad hoc teknisk assistance til døgnsupport med on-site arbejdsløn og udskiftning af anlægsdele uden beregning. Uanset hvad jeres behov måtte være, kan Powernet tilbyde en løsning, der imødekommer det.

Kontakt os i dag og hør mere om en skræddersyet Service Level Agreement

Service Level Agreements responstider

I Powernets Service Level Agreements tages udgangspunkt i 3 forskellige responstider:
Hverdage 7.45–16.00: 8 timer
Hverdage 7.45–16.00: 3 timer
Alle dage (undtagen helligdage): 3 timer

Desuden tilbyder Powernet akut hjælp ved kritiske problemer.

Support

Support som er til at forstå

Powernets support hjælper med alt fra hardwarefejl på servere, pc’er og printere til diagnosticering og teknisk support på komplekse systemer.

Powernets supportteam står til rådighed døgnet rundt, året rundt, i et sprog, der er til at forstå.

Få hjælp med fjernsupport

Kontakt Powernet support