
Med Powernet som samarbejdspartner kan du benytte dig af enkeltstående service- og supportydelser eller vi kan sammensætte en pakkeløsning, der sikrer din virksomhed stabil IT-drift når som helst og hvor som helst. Derudover tilbyder vi ad hoc services såsom hjælp ved spidsbelastning, opgraderinger eller systemændringer.
Kontakt Powernet og lad os finde ud af, hvordan vi kan hjælpe
Powernet tilbyder naturligvis en fordelagtig Service Level Agreement (SLA) på al den hardware, vi leverer. Vores service- og supportaftaler tager udgangspunkt i den enkelte virksomhed og skaleres efter behov: Fra ad hoc teknisk assistance til døgnsupport med on-site arbejdsløn og udskiftning af anlægsdele uden beregning. Uanset hvad jeres behov måtte være, kan Powernet tilbyde en løsning, der imødekommer det.
Kontakt os i dag og hør mere om en skræddersyet Service Level Agreement
Powernets support hjælper med alt fra hardwarefejl på servere, pc’er og printere til diagnosticering og teknisk support på komplekse systemer.
Powernets supportteam står til rådighed døgnet rundt, året rundt, i et sprog, der er til at forstå.
Automatisering
Med automatisering kan du ændre status, melde dig ind og ud af køer, samt sætte variabler når du ankommer til en lokation eller når du forlader den.
Status
Med Status vil du kunne ændre din status mellem ”ledig”, ”optaget”, ”Ude af huset”, ”Fri” samt ”Ferie”, samt angive periode f.eks. ved ferie. Denne status præsenteres på alle kollegaers Communicator Mobil App, samt på Dashboard
Kø funktioner
Her kan du hurtigt melde dig ind og ud af køer samtidig med du får du et overblik over, hvem der er meldt ind og om der er kunder i kø. Endvidere kan du hurtigt melde dig ind i en kø og afhjælpe kollegaer.
Nummer præsentation
Med nummerpræsentation kan du selv angive nummer der skal præsenteres ved udgående kald, f.eks. dit direkte nummer i virksomheden præsenteres mellem 8-16 på hverdage, og mellem 16-8 præsenteres f.eks. privat mobilnummer (hvis mobilnummer er integreret i Xtra løsningen)
Kollegaer/favoritter
Kollegaer som du ofte ringer til, kan lægges under favoritter på forsiden.
Telefonsvarer
Med telefonsvaren i mobil appen, er det muligt at aflytte sine beskeder på normalvis, modtag lydfil på mail med indtalte besked, få indtalte telefonsvarebesked præsenteret som tekst.
Opkaldslister
Se historik på indgående/udgående samtaler
Forbrug
Følg dit månedlige samtale- og dataforbrug
Viderestilling
Med aktivering af viderestilling, viderestilles alle dine kald til det angivne telefonnummer.
Optag samtale
Med knappen ”optag samtale”, er det muligt at aktivere optagelse af igangværende telefonsamtale.
Forstyr ikke
Forstyr ikke knappen kan aktiveres, og dine kald vil blive viderestillet til din telefonsvarer, så ikke du bliver forstyrret.
Support
Med Support knappen er vi ikke længere væk end et kald.
Indstillinger
I indstillinger er det muligt at tilpasse udseende, Banke på, adgangskode samt automatisering.
Ring op
Ring kollega op direkte via App.
Træk
Træk kollegas kald.
Omstil
Omstil dit aktive kald til kollega.
Overtag
Overtag aktiv samtale med kollega.